Scari Interioare Lemn
Placare structura de beton cu trepte de fag aburit, culoare nuc, fara contratrepte. Pentru a proteja peretele de murdarire au fost montate sipci de 6 cm pe peretele expus. Balustrii de capat au sectiunea de 105×105 mm, dimensiune ce le confera masivitate. Masivitate este conferita de asemenea de aspectul balustrilor intermediari care au o sectiune de 55×70 mm.Placare structura de beton cu trepte din stejar, baituite culoare “stejar auriu”. Pe lateralele scarii au fost montate sipci de mascare pentru a-i conferi impresia de masivitate. Balustrii ntermediari au fost montati pe o rigla de lemn pentru a facilita curatarea treptelorsi a pastra distantele egale dintre balustri, chiar daca treptele nu au aceeasi latime.

Indiferent ca va doriti o scara moderna sau una in stil classic, noi va punem la dispozitie intreaga pregatire si experienta pentru ca scara dumneavoastra de vis sa devina realitate. Dorintele clientilor nostri ne-au provocat sa diversificam gama de servicii oferite si in acelasi timp sa cautam solutii profesionale pentru constructia scarilor interioare din lemn astfel incat acestea sa se integreze perfect in ambientul locuintei si sa formeze cu acesta un tot unitar. Cu o experienta de peste 15 ani in realizarea de scari interioare, suntem decisi sa oferim produse de cea buna calitate, alaturi de consultanta si montaj. Lemnul utilizat (brad / fag / steajar) este atent selectat si prelucrat intocmai standardelor pentru a oferi duritate in timp si rezistenta la umezeala sau alti factori. Gama de scari realizate cuprinde scari interioare din lemn (brad, fag, stejar, mahon, bambus) pe suport de beton, scari pe structura din metal, scari pe vanguri decupate, scari cu balustrade din inox, balustrade din lemn, si accesorii : trepte, contratrepte, plinte.

Scari Din Lemn :Se placheaza pe structurile metalice existente cu lemn stratificat, trepte drepte, evazate sau curbe, contratrepte aferente, plinta la perete, balustrii mari cu suport si bila, unul sau doi balustrii curenti pe treapta, mana curenta, racord, pardoseala si podeste de odihna daca este cazul.Scarile de lemn se realizeaza in special in cazul amenajarii mansardelor, elementele componente fiind aceleasi cu cele prezentate la placarea scarilor din beton. Fixarea treptelor se executa cu holsuruburi. Materialele folosite sunt diverse tipuri de lemn de esenta tare, finisat si eventual colorat cu bait si lac de uzura.

Scari Lemn
Balustrada este un cuvant provenit din limba latina, balaustium, desemnand un element arhitectural având un dublu scop, protectiv si estetic, al unei cladiri, structuri sau al unui pod. Balustrada este partea superioara, continua sau întrerupta, rectilinie sau curbilinie, realizata din lemn, metal sau alte materiale dure, a unei scari, platforme sau unei cai de acces suspendata sau nu, adaugata uneia sau ambelor parti laterale ale acestora. De asemenea, poate fi un perete, un gard scund sau o structura suplimentara de protectie care margineste un element mai complex al constructiei asa cum ar fi, de pilda, un balcon. Balustrada este un ansamblu de alte elemente, având un parapet în partea superioara, care, la rândul sau, se sprijina pe elemente verticale de sustinere, asa cum ar fi stâlpi, coloane sau colonete, care indiferent de provenienta si denominare arhitecturala, poarta numele comun de balustru.

Atat scarile interioare din lemn de stejar cat si scarile placate cu trepte si contratrepte din stejar dau o nota de noblete interiorului casei dumneavoastra. Scara din stejar indeplineste dublul rol : functional si estetic la cele mai inalte standarde. Stejarul este un lemn de esenta tare ce permite un trafic intens si are o rezistenta si o durabilitate in timp foarte mare. Pentru a atinge performanta maxima este necesar ca lemnul sa fie uscat in conditii corespunzatoare.

Scari Interioare : Pentru modelele de scari interioare produse de noi sunt necesare anumite dimensiuni in baza carora putem stabili un prim pret pentru scari. Este bine de mentionat daca doriti sau nu balustrade de inchidere a golului sau balustrade suplimentare. Fiecare scara de interior pe care o realizam este pentru noi un produs unicat deoarece este conceputa corespunzator nevoilor si spatiului disponibil dintr-o anumita locuinta al unui anumit client. De aceea, scara trebuie proiectata pana in cele mai mici detalii utilizand programe de calculator specializate, in 3D, cu dimensiuni de gabarit si toate detaliile legate de cum va arata scara clientului inainte de confirmarea contractului avand astfel posibilitatea sa verifice inca o data daca solutia aleasa i se potriveste.

Scari Interioare Case dotate cu balustrade vezi in orice parte de tara, nu este nicidecum acesta un specific al romaniei. Ne-am folosit de acest exemplu pentru ca, dupa cum am explicat oarescum deja, cei mai multi dintre noi am tranzitat macat o data acesta tara. Sau, si mai simplu, sa ne referim la balustrade Bucuresti! Cel putin imprejurimile capitalei, si ma refer neaparat la cartierele de case si vile, ofera o paleta extrem de vasta in ceea ce priveste aspectul balustrade modele. Ba, sa fim sinceri, se intampla arareori sa fim de-a dreptul impresionati de un astfel de model de balustrada, incat am fi dispusi sa ne luam inima in dinti si sa il intrebam pe proprietar de unde si-a procurat o astfel de balustrada lemn. Curiozitatea ne impinge intr-acolo incat am fi curiosi sa ii intrebam pe acesti propriatari si daca dispun de balustrade, scari interioare cu modele la fel de interesante. Nu neaparat ca avem in proiect construirea vreunei case, dar niciodata nu-ti prinde rau o informatie in plus. Bineinteles, o informatie cat se poate de folositoare trebuie sa ofere un raspuns si la intrebarea legata de aspectul balustrade pret. La ce bun sa te informat cat se poate de temeinici in legatura cu aspectul balustrade modele, daca nu stii raspunsul esential in aceasta ecuatie: la ce preturi balustrade facem referire? Oricat am fi de incantati de acele balustrade, trebuie sa recunoastem ca, pentru multi dintre noi, pretul ar putea reprezenta un adevarat impediment. In eventualitatea in care, desigur, am ajunge la concluzia ca intrunim conditiile esentiale pentru a ne construi o casa. Sau nu neaparat, pentru ca, la o adica, ne putem crea si un balcon la bloc cu totul original, dotat cu o astfel de balustrada.

Scari Din Lemn Balustrada este un cuvant provenit din limba latina, balaustium, desemnand un element arhitectural având un dublu scop, protectiv si estetic, al unei cladiri, structuri sau al unui pod. Balustrada este partea superioara, continua sau întrerupta, rectilinie sau curbilinie, realizata din lemn, metal sau alte materiale dure, a unei scari, platforme sau unei cai de acces suspendata sau nu, adaugata uneia sau ambelor parti laterale ale acestora. De asemenea, poate fi un perete, un gard scund sau o structura suplimentara de protectie care margineste un element mai complex al constructiei asa cum ar fi, de pilda, un balcon. Balustrada este un ansamblu de alte elemente, având un parapet în partea superioara, care, la rândul sau, se sprijina pe elemente verticale de sustinere, asa cum ar fi stâlpi, coloane sau colonete, care indiferent de provenienta si denominare arhitecturala, poarta numele comun de balustru.

More results:
Scari Lemn Scari Interioare Lemn Scari Interioare